قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از سرویس ها و خدمات نسیم تل

به کلیه مشترکینی که قصد عضویت در سایت نسیم تل و استفاده از خدمات آن را دارند توصیه می کنیم که قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کنند:

قوانین و مقررات عمومی:

– این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

– جهت سفارش خدمات آنلاین نسیم تل، عضویت و ورود به پنل کاربری الزامی می باشد.

– عضویت در سایت رایگان است. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی مراحل عضویت تکمیل می گردد.

– مسئولیت حفظ رمز عبور با مشترکین است و شرکت در قبال سهل انگاری مشترکین و سو استفاده های احتمالی ناشی از آن مسئولیتی ندارد.

– مسئولیت واقعی بودن اطلاعات درج شده در سایت توسط مشترکین به عهده خود اشخاص است.

– فعالیت این سایت و خدمات ارائه شده در آن بر اساس قوانین جاری کشور، به ویژه قانون تجارت الکترونیک است و مسئولیت نادیده گرفتن این قوانین توسط مشترکین، به عهده خود مشترکین می باشد.

– عضویت در این سایت به منزله قبولی کلیه شرایط بالاست و صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

قوانین و مقررات برای مشترکین:

– مشترک متعهد است کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان تنظیم مقرارت و ارتباط رادیویی را رعایت نموده و خود مشترک و هر شخص حقیقی یا حقوقی که از این خدمات استفاده می نماید تعهد می نماید که از خدمات مذکور برای مقاصد غیر قانونی، غیر اخلاقی و یا برخلاف شئونات اسلامی، تهدید، آزار و ایجاد مزاحمت برای اشخاص ثالث یا به طور کلی هر بهره برداری غیر مجاز استفاده ننماید و مسئولیت عدم رعایت این تعهدات به عهده مشترک می باشد.

– مشترک متعهد است از ایجاد هرگونه مزاحمت و اختلال در سرویس های عمومی و خصوصی و اقدام برای نفوذ به شبکه سرویس دهنده و سایر مشترکین و دسترسی بدون مجوز به اطلاعات خصوصی افراد (حقیقی و حقوقی) خودداری نماید.

– شرکت مجاز است در هر زمان که تشخیص دهد نسبت به اخذ و یا تکمیل مدارک ثبت نام از مشترک در خواست نماید و مشترک متعهد است مدارک مورد نیاز را به شرکت ارائه دهد. در غیر اینصورت شرکت می تواند سرویس مشترک را به حالت تعلیق در آورد.

– مشترک متعهد می شود جهت جلو گیری از فعالیت های غیر مجاز (مطابق با قانون جرایم رایانه ای) در شبکه مربوط به خود، تمهیدات لازم را به کار گیرد و شرکت هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این زمینه نخواهد داشت. همچنین مسئولیت حفاظت از مشخصات شامل نام کاربری و کلمه عبور به عهده مشترک می باشد.

– مسئولیت محتوای نامه ها، اوراق، پرونده ها، مکالمات و تصاویر ارسالی از سرویس های این شرکت بر عهده مشترک می باشد.

– اعلام هرگونه تغییر آدرس، شماره تلفن، ایمیل و … به امور مشترکین شرکت حداکثر طی چهار روز به عهده مشترک می باشد در غیر این صورت کلیه عواقب و خسارات ناشی از آن بر عهده مشترک خواهد بود.

– کلیه مکاتبات به آخرین آدرس ایمیل یا شماره موبایل و یا نشانی پستی اعلام شده از طرف مشترک ارسال می شود.

– مشترک حق واگذاری حقوق و تعهدات مرتبط ناشی از سرویس های ارائه شده توسط این شرکت از جمله ترانک، شماره تلفن و … تخصیص یافته را جزئا و یا کلا به غیر ندارد و مشترک متعهد می باشد از فروش مجدد و یا ارائه خدمات ثانویه به اشخاص ثالث به هر نحوی خودداری نماید و مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی و غیر مجاز و یا ایجاد اختلال به عهده مشترک می باشد.

– مشترک حق ارائه سرویس های تلفن اینترنتی مانند Origination و Termination و Transit مکالمات بین الملل روی سرویس های ارائه شده شرکت را نخواهد داشت.

– مشترک جهت نصب حضوری و یا تلفنی، راه اندازی، آموزش و بهره برداری از سرویس های ارائه شده متعهد به پرداخت هزینه مصوب شده به شرکت می باشد.

– در سرویس های دوره ای، در صورت اتمام سرویس زودتر از دوره ی مشخص شده، مشترک میتواند برای شارژ جدید اقدام نماید.

– ارتقا ظرفیت خدمات ارائه شده در هر زمان با پرداخت هزینه در محدوده نوع سرویس، امکان پذیر می باشد.

– خرید سخت افزار و نرم افزار خاص برای بهره برداری از خدمات و سرویس ها اجباری نمی باشد ولی به مشترکین پیشنهاد می شود جهت پیشگیری از مشکلات پیش بینی نشده و ارائه پشتیبانی بهتر و همچنین تایید صلاحیت تجهیزات مورد استفاده ی خود از یکی از انواع تجهیزات آزمایش و ارائه شده این شرکت استفاده نمایند. در غیر اینصورت هزینه تنظیمات مجدد و بازیابی ارتباطات به عهده مشترک خواهد بود و مسئولتی متوجه شرکت و بخش پشتیبانی شرکت نمی باشد.

– در صورت اتمام مدت سرویس یا عدم شارژ مجدد و یا عدم استفاده از خدمات و ظرفیت تخصیص داده شده به مدت ۳ ماه، سرویس از طریق شرکت جمع آوری و سلب امتیاز می شود و مشترک حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

– در صورتی که مشترک تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت خریداری نماید، پس از تحویل تجهیزات به ایشان تا یک ماه قابل تعویض بوده و پس از سپری شدن این مدت به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد بود.

– شرکت در موارد زیر در خصوص قطع خدمات مسئولیتی به عهده نخواهد داشت:

بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های اپراتورهای مخابراتی و یا اینترنت

هرگونه دستکاری و ایجاد تغییرات در تجهیزات ارتباطی واگذاری به مشترک یا پیکره بندی سیستم رایانه های مرتبط به آن توسط وی یا اشخاص غیر مرتبط با شرکت

بروز اشکال به هنگام رفع نقص تجهیزات مشترک

رفع اشکال شبکه شرکت با اعلام قبلی به مشترک

– مشخصات و نرخ خدمات به نحو مناسب و با جزییات کامل، توسط شرکت به متقاضیان و مصرف کنندگان اطلاع داده می شود.

– کارشناس فنی شرکت با نرم افزارهای اندازه گیری لحظه ای، مصرف کننده را از صحت و کیفیت سرویس خریداری شده مطابق با معیار SLA سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطلع می نماید.

– شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های اپراتورهای مخابراتی و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت را نخواهد داشت.

– شرکت برقراری موضوع قرارداد را بدون احتساب مشکلات ناشی از سخت افزار و نرم افزارهای رایانه ای مصرف کننده و همچنین اشکالات ناشی از شرکت زیرساخت و مخابرات و سرویس دهنده های ارتباطی به میزان ۹۹% تضمین می نماید.

– تغییر سرویس مصرف کننده (نوع سرویس، ارتقا یا کاهش ظرفیت خدمات) با توجه به امکانات، صلاحدید، شرایط و ضوابط شرکت و در ابتدای دوره اشتراک بعدی امکان پذیر خواهد بود.

– شرکت می تواند به صلاحدید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره وری مناسب شبکه، برخی از دسترسی های مصرف کننده بر روی بعضی از پورت ها و یا پروتکل ها را محدود نماید.

– هرگونه اشکال و اختلال در سیم کشی داخلی ساختمان، مدار مصرف کننده، تغییر در تجهیزات یا استفاده از تجهیزاتی که مورد تایید شرکت نبوده، وقفه در خدمات تلقی نمی گردد.

– مشترک حق فسخ سرویس های ارائه شده توسط شرکت را به هر شکل از خود سلب و ساقط می نماید. لذا در صورت تمایل مشترک به عدم استفاده از سرویس، هیچگونه وجهی به مشترک مسترد نخواهد شد.

– در موارد ناشی از حوادث غیر مترقبه (فورس ماژور) و نه محدود به جنگ، اعتصاب، حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل آتش سوزی، وضع قوانین و مقررات مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

– چناچه مشترک به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید شرکت می تواند ارائه خدمات به مشترک را متوقف نماید و مجاز است ارتباط مربوطه را قطع نماید. بدیهی است در این صورت مبلغ باقیمانده حق اشتراک مسترد نخواهد شد و مشترک ملزم به جبران خسارت وارده خواهد بود.

نگارش ۲٫۱