باشگاه مشتریان نسیم تل، فرصتی برای قدردانی از مشتریان وفادار

باشگاه مشتريان نسیم تل به جهت ايجاد پل ارتباطی جدید با همراهان قدیمی و هميشگی و با هدف افزايش سطح رضايتمندی مشتريان، بهبود خدمات و آشنایی با علایق و سلایق ایشان راه اندازی گرديده است.

از جمله اهداف راه اندازی باشگاه مشتريان، می توان به استحکام روابط بین نسیم تل و مشتريان و مخاطبان، ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه علاوه بر خدمات متعارف اشاره کرد.

مشتريان نسیم تل قادر خواهند بود ضمن عضويت در باشگاه مشتریان از لحظاتی هیجان انگیز و خدماتی متفاوت برخوردار گشته و در ازای خرید آنلاین، عضویت در باشگاه مشتريان، شرکت در نظرسنجی ها و همچنین به پاس سال هایی که همراه و مشتری نسیم تل بوده اند امتیاز کسب نمايند.